aannaandersson

Alla inlägg den 23 december 2011

Av anna andersson - 23 december 2011 23:22

Min lur är sönder, FML.. Känner mig klantig.. Får lämna in den på lagning väl.. NEEEJ, nu skulle jag vilja ha min snutt här   Helt onödigt detta.. Men tyckte att alla behövde veta att den #¤%#"/&/)""#  luren är paaaaj.   

Slå in lite fler julklappar nu och sedan sova..
















Av anna andersson - 23 december 2011 20:24


All text försvann.. Sammanfattarallt jag skrev.. 

Julhandla sista med Madde..   Visste inte vad jag skulle köpa till snutt så Madde fick fixa det, hihi  

 KAOS I KRISTIANSTAD IDAG MED!!


Baka peppishus med snutt med igår, blev nog världens fulaste peppishus.. HAHAH!   Äsch orkar inte sammanfatta allt jag skrev.......... Här kommer lite bilder ist   

   

mitt & snutts fiiiiina peppishus..

HAHAHAH

   

mammas (vår) nya katt MAJA!!

Elvis är as kalas rädd för henne..

 





jag & Jonnas fiiiiina tårta på hennes 16:årsdag 

Av anna andersson - 23 december 2011 00:25

Nej det är faktiskt så.. Inte haft tid idag för jag har bakat, vi har fått en ny katt och massa sådant! Och jag ska faktiskt sova nu för imorgon blir det stan och fixa några julklappar.. Så jag får helt enkelt ladda upp massa bilder imorgon!  


GODNATT!! 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards