aannaandersson

Alla inlägg den 6 december 2011

Av anna andersson - 6 december 2011 17:26

Rubriken säger faktiskt allt!

Fick vakna upp brevid en fantastsik person! Mötet gick otroligt bra, ännu bättre än vad jag hoppats på! Och såklart har min underbara Egon förgyllat min dag som vanligt!  


Vart ju bestämt att vi skulle åka till ullared imorgon, men syster jag och Josse bestämde oss för att ta Center Syd istället där vi blandannat ska fixa vid naglarna antagligen!  


Som jag med sa, lillasyster kör storebror i sin gåvagn, hur söta som helst är dom och jag älskar dom små huliganerna!     

Tänkte bara tillägga en liten men ändå stor sak!

Jag älskar min mamma, något fruktansvärt mycket. Man kanske inte alltid tror att hon finns där och stöttar, men hon gör det, bara man berättar så finns hon där. Jag är otroligt glad och tacksam över att jag har fått den mamman jag har. Utan mamma hade livet sugit, usch tänk att aldrig få äta mammas mat................ Hade inte funkat hehe!  

Hehe nää men jag älskar dig min söta lilla mamma!

Och folk som inte värdesätter sin mamma, ni borde verkligen göra det. Spelar ingen roll om hon är ett "as" eller inte, hon älskar er vilket fall som helst och ni älskar henne med, kanske långt inne, men man gör det!

Värdesätt henne, för en dag så finns hon inte där, och då kanske ni ångrar att ni inte värdesatt henne mer..

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards