aannaandersson

Alla inlägg den 21 december 2011

Av anna andersson - 21 december 2011 21:12

Det blev inget jobb.. Så jag och pappa körde till Ö&B så jag fick den julgranen jag ville ha!   Och min julgran är perfekt! Den är liksom helt sne, jätte liten och helt söt! Bild kommer imorgon för jag orkar inte nu, för jag ligger faktiskt och kollar på Godzilla på 6:an och sedan väntar jag ju på min (sena som vanligt) pojke!   Imorgon blir det lite bak och så, blir massa bilder imorgon!  

Och ett tack till min underbara pappa för idag!    

Av anna andersson - 21 december 2011 12:54

Yes sir! Det är jullov, blev film och sedan lite gåtor och sådant i skolan!   

Nu blir det snart in till stan för att handla till julafton! Ojojoj det är ju julafton på lördag, helt sjukt egentligen.. Har inte fått en julkänsla ännu   Blir lite jobb med i eftermiddag och sedan blir det sova i lägenheten ikväll! 


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards