aannaandersson

Alla inlägg den 12 december 2011

Av anna andersson - 12 december 2011 23:15

Blev mys med Jonna och Hampus på Granbaren och käka kebab, sedan drog vi ner till lägenheten igen, fjanta lite, somna lite (a) checkat lite simpsons och lite sånt. Nu ska jag och min söta Jonna snart sova, sjukt trötta båda två.. Och jag är ju fortfarande lika sjuk som en åsna ju      

Tack för ikväll mina söta fjantar!  

Av anna andersson - 12 december 2011 20:27

anna du är en snoris, puss love you / jonna <3

Av anna andersson - 12 december 2011 15:47

Rubriken stämmer till 110%! Det blir en jonna kväll och natt hihi, slaggar i min systers lägenhet i deeegeberga tooown.    Blir mysigt till max och blir nog att vi fetar oss med kebab hihihi!   


Dessutom är jag  förkyld som en åsna! Ja som en åsna, som en sådan förkyld ånsa ni vet? Livet är hårt ja!  

Bjuder på en väldans icke söt bild på oss med!


Och tänkte bara ta upp detta:

Alla rese hängare, kommer dom börja hänga på Centralen nu eller? I och med att bussarna går dit nu.. Eller dom kommer fortfarande hänga på rese? Aja det får vi väl se.. Då blir det istället central hängare, eller vadå? Hahah nej jag orkar inte.. TÖNTAR! 


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards