aannaandersson

Alla inlägg under november 2011

Av anna andersson - 30 november 2011 19:39

En person som alltid har ställt upp för mig och funnits där och stöttat mig är verkligen min bror. Aa har ju två men syftar på den yngsta. Har det det varit något problem har jag kunnat ringa han, antingen har han kunnat hjälpt mig genom luren eller så har han gjort allt för att komma och hjälpa mig. Han är som en tvillingbror för mig, vi gjorde allt tillsammans när vi vart små och vi har samma sjuka humor. Tror han har lite värre.  


Du vet att du betyder allt för mig, allt jag inte skulle klara att leva utan dig. Du vet att jag ser upp till dig fast du säger att jag inte ska. Men klart jag ser upp till en person som har gått igenom mycket, som har lärt mig att stå för vad jag tycker, att stå på egna ben och att inte behöva vara beroende av någon. Alla sjuka minnen vi har tillsammans, alla gånger vi har fetat oss med allt som går, alla gånger vi har bråkat, alla bråkar och det är så det ska vara! Jag saknar dig och du är verkligen det finaste på denna jord min underbara bror och jag älskar dig av hela mitt hjärta!          

Av anna andersson - 30 november 2011 17:03

Tycker nästan att rubriken säger allt "även den fulaste är fin". Det stämmer ju, jag är en sådan person som kan se något/någon och bara tänka direkt oj vad ful den personen är tex.. Men det är klart att den fulaste är såklart ändå fin men bara inte i mina ögon men då är personen såklart fin i någon annans! Så varenda gång man säger att någon är ful så är ändå personen fin på ett sätt.


Annars har dagen varit sleeeten.. -.- 

Hämtade ut mina nya glasögon innan med, nöjd med dom men kanske inte nöjd med dom på.   

Och imorgon börjar ju julkalendern hihi. Helt spänd på vad det ska bli! Dom senaste åren har det ju inte varit mycket att hurra för.. Den bästa julkalendern är ändå "Diselråttor och sjömansmöss" engligt mig.   Läste dessutom nyss på SVT att julkalendern ska hete "Tjuvarnas jul" och det som står om den verkar väl ändå helt okej, om man jämför med "Super snälla silver Sara och stål Henrik" eller något sådant hette den nog..    Så imorgon blir det väl att mysa sig ner i soffan och kolla på den om jag inte ska iväg, för på fredag har vi ju studiedag!  


   


Oj höll nästan på att glömma, satt och kolla runder på lite olika bloggar innan då jag kom in på denna: http://sexoholic.devote.se/ jätte kul att hon är nöjd med sig själv och massa sånt. Men tycker det är lite för vulgära bilder att lägga ut menmen, det är ju hennes val.   Hoppas bara inte hon ångrar sig när hon blir äldre och har man och barn..  

  

Av anna andersson - 29 november 2011 17:04

Skulle nog kunna beskriva denna dagen med ett ord "GALEN". 

Jonna och Tobbe cepa sig lite på naturkunskapen trilla av stolen tillslut.. -.- As kul! Räkna för engåns skull lite på matten idag, han nog med 5-6 tal och jag vart inte med på hela så   


Kom hem från skolan vid tjugo över tre, tog en macka sedan börja jag plugga! Känns väldigt skönt att ha gjort det.. Nu är jag helt utmattad ingen aning om varför, så jobbigt är det ju inte att plugga heh.. Imorgon slutar jag typ vid halv tre sedan blir det nog att hämta ut mina nya glasögon..


En sak som jag har tänkt på är om det typ bara är jag som går och tänker på alla folk som hänger på resecentrum i Kristianstad gör? Det kan ju inte finnas så mycket att göra där.. Visst många träffar sina kompisar och sånt där, men hur kan man "hänga" på rese en hel eftermiddag och bara stå och prata med sina kompisar? Det värsta är ju att det är typ 12 till 16 åriga som hänger där.. Visst finns äldre men det är dom man ser mest av typ.. Nej usch och fy på det äckliga stället bara massa fjortisar och wannabe punkare och nej jag vet inte allt..


Tror jag ska fortsätta att plugga lite till..


Av anna andersson - 29 november 2011 07:00

Det börjar närma sig jul.. Och jag har ingen aning vad jag vill ha i julklapp. När man vart liten så visste man ju direkt, man ville ju ha hur många klappar som helst och det fick man, man önska ju inte sig så dyra saker så då fick man ju några fler!   Nu önskar man sig ju bara dyra klappar, väldigt dyra klappar verkar det som. Nej jag får väl komma på vad jag önskar mig. Inte för jag gillar julen så jätte mycket utan farmor & farfar..  

Fick dessa små översöta tomtarna av mamma när dom kom hem igår!

Såklart blev namnen: Egon & Berit hihi.   

Av anna andersson - 28 november 2011 21:10



MOVIE TIPS!!


ÄLSKAR FILMEN!

Fjärde gången jag ser den ikväll.. Den är väl inte så bra egentligen men jag orkar inte byta så!

Folk som gillar dans borde verkligen se den, fast det spelar ingen roll om man gillar dans eller ej, värd att se ändå! 

Av anna andersson - 28 november 2011 16:37

Rubriken säger det mesta.. Somna typ vid halv fyra - fyra inatt och sedan upp till skolan.. Känner mig fruktansvärt trött så ikväll tar jag sömnpilla så däckar jag väl vid tio tiden!   


Kom hem från skolan typ vid kavrt över tre, ut med hundarna och sedan börja jag städa rummet! Mamma och pappa är iväg så är själv hemma vilket jag inte tycker om    


Några saker som får mig lycklig !


* Familjen.

* Vänner.

* Elvis.

* Hampus. 


* Ola och Olivia.

Det finns massa fler saker som verkligen får mig lycklig men dom är nog dom viktigaste!

 

Av anna andersson - 27 november 2011 20:20

 

Hej folket, Jonna här, även kallad 'Egon' haha..

Gästbloggar på Annas blogg för tillfället, har inget annat att göra, det är ju storm ute som säkert alla har märkt. Som tur är har vi fortfarande ström här hemma, vilket inte dom som bor 500 m från oss har, så är faktiskt ganska glad för det! Kan iallafall ladda mobilen nu haha..

Ska ner och sätta mig i soffan med min lillasyster nu & mysa!

Får se ifall vi överlever denna stormen hehe..

Ha det bäst, ciaoman!

 

Vill bara tillägga att jag tycker om dig Berit, puss!

Av anna andersson - 27 november 2011 18:54

Jaha som dom flesta vet så blåser det ju lite ute.. Men bara lite.. Kanske mycket ändå.. Stormen dessutom heter Berit! HAHAHAHA!!!


Har nyss ätit mackor med mamma och pappa och nu blir det mys vid teven till bingolotto hihi. Längesen man vart hemma och bara mös med familjen.. :(


Annars har dagen varit grym, Hampus åkte till Teneriffa kl 5 imorse    Var dock vaken och smsa med honom samtidigt som jag kolla på SoA! Han kommer hem på Söndag och jag kommer sakna honom.. Tur är har jag min lilla Egon hihi!


Dessutom ett konstigt inlägg men ändå  


   

Favorit citat: du är perfekt som du är!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards