aannaandersson

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

kommer kissa i sängen & ha mardrömmar inatt!

Av anna andersson - 14 december 2011 21:11

Ja, det är exakt så jag kommer ha det inatt.. Ska sova i lägenheten inatt med och kom att tänka på alla sjuka Jonna sa i måndes natt liksom.. HAHA, lär väl vara blött imorgon när jag vaknar. (Skämt å sido) Jag har ju tillväxt grisen här (hunden som ser ut som en gris hahaha) 


Sedan ett stort GRATTIS till denna killen, känner inte honom. Men han går på Wendes (samma som jag ju) och är rullstolsburen men har nu tagit lastbilskortet! Hur sjukt är inte det, han har verkligen gjort sin dröm till verklighet! 

http://www.nsk.se/article/20111208/KRISTIANSTAD/712089945/1132/-/ingen-uppgift-ar-omojlig-for-albin



Får bli en bild på mig och stora björn!

Hon är så gooooosig, lilla Sara  

As kalas ju!     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anna andersson - 23 december 2011 23:22

Min lur är sönder, FML.. Känner mig klantig.. Får lämna in den på lagning väl.. NEEEJ, nu skulle jag vilja ha min snutt här   Helt onödigt detta.. Men tyckte att alla behövde veta att den #¤%#"/&/)""#  luren är paaaaj.    Slå in lite fler julklappar...

Av anna andersson - 23 december 2011 20:24

  All text försvann.. Sammanfattarallt jag skrev..  Julhandla sista med Madde..   Visste inte vad jag skulle köpa till snutt så Madde fick fixa det, hihi    KAOS I KRISTIANSTAD IDAG MED!!   Baka peppishus med snutt med igår, blev nog världe...

Av anna andersson - 23 december 2011 00:25

Nej det är faktiskt så.. Inte haft tid idag för jag har bakat, vi har fått en ny katt och massa sådant! Och jag ska faktiskt sova nu för imorgon blir det stan och fixa några julklappar.. Så jag får helt enkelt ladda upp massa bilder imorgon!     ...

Av anna andersson - 21 december 2011 21:12

Det blev inget jobb.. Så jag och pappa körde till Ö&B så jag fick den julgranen jag ville ha!   Och min julgran är perfekt! Den är liksom helt sne, jätte liten och helt söt! Bild kommer imorgon för jag orkar inte nu, för jag ligger faktiskt och kolla...

Av anna andersson - 21 december 2011 12:54

Yes sir! Det är jullov, blev film och sedan lite gåtor och sådant i skolan!    Nu blir det snart in till stan för att handla till julafton! Ojojoj det är ju julafton på lördag, helt sjukt egentligen.. Har inte fått en julkänsla ännu   Blir lite job...

Ovido - Quiz & Flashcards