aannaandersson

Alla inlägg den 18 december 2011

Av anna andersson - 18 december 2011 17:39

Friserade Elvis innan, blev inte så jätte bra för han ville inte bli klippt mer sedan på slutet   Men nu sitter jag iallafall i soffan och glor på Harry Potter som just nu går på 5:an   Tycker nog dom böckerna är bättre för där kan man se vad dom tänker, kommer ju inte upp på teven "och då tänkte Harry ...... " Hahah, men hade varit kul om det gjort det, då hade filmerna varit bättre än vad dom redan är!   Nej nu ska jag krypa ner ännu mer i soffan med min lilla vovve och äta lite piggelinglass!  

    

jag älskar dig. 

Av anna andersson - 18 december 2011 10:41

Familjemiddag igår, en sjuk familjemiddag.. HAHAH, sluta med brotning i min säng.. Jaja.. Det vart iallafall underbart god mat! Tack mamma för du är kung på att laga mat!   Åkte med Hampus hem sedan till honom sedan blev det julkalendersmaraton med honom! 


Just nu är vi påväga för att hämta upp Bella! Sedan blir det jooooobb! 

DÖR FÖR TJUVARNAS JUL !!!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards