aannaandersson

Alla inlägg den 10 december 2011

Av anna andersson - 10 december 2011 17:07

Jag älskar barnfilmer! Det är egentligen dom filmerna som är bäst! Asså typ dom filmerna man kolla på som liten, dom barnfilmerna man gör idag.. Nej usch! Dom "nya barnfilmerna" är ju mest fjanterier! Det ska bara gamla goa DISNEY FILMER!! Om inte Astid Lindgrens filmer! 

Kom att tänka på barnfilmer bara för att jag och Haaaampus kolla på Peter Pan imorse  Min favorit figur när jag vart liten (den är fortfarande min favorit) är Pippi Långstrump! Fast det ska vara den tecknade, hihi gud vad gryyym hon är haha!  

     


Ikväll kommer en söt pojke hit och sedan imorgon blir det jobb! Sjukt härligt och väldans taggad på att jobba *tummen upp*



Jag älskar dig inte, jag tycker inte om dig, men jag hatar dig inte.. 





Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards