aannaandersson

Alla inlägg den 8 december 2011

Av anna andersson - 8 december 2011 17:51

Jahapp dagen igår blev riktigt bra! Gjorde vid naglarna och blev sjukligt nöjd köpte en tröja med sedan vart jag nöjd.   Så tack till kära syster Theresé, Josse och min kära broder Thomas!   


Kanske inte så jätte bra bild menmen    

Naglarna är akryl naglar och gjorda på EURONAIL på Center Syd!

ÄLSKAR DESSUTOM MITT ÖRNGOTT!     


Men annars dagen har varit bra tror jag, har känt mig lite off men har ju funkat ändå. Egon har dessutom gjort min dag som vanligt. Nu ska jag snart kolla på julkalendern hihi och mysa med min söta vovve! 

Bjuder på en bild med haha!


Det är din tur att fråga. För jag tänker inte fråga dig hela tiden. Då känns det ju bara som jag vill.. 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards