aannaandersson

Alla inlägg den 20 december 2011

Av anna andersson - 20 december 2011 21:43

Så fruktansvärt skönt och det vart verkigen något som behövdes.. Mamma gjorde först och sedan fråga hon om hon kunde ta mig med och det kunde hon!   Bortsett från det har jag inte gjort ett skit idag typ heheh, sovit 2 och en halv timmer inatt.. ----> TACK JONNA! (Vi vart tvugna att fira henne lite på 16:års dagen ju) Pysseldag i skolan, helt okej faktiskt! Blev ändå lite skratt och så   Men just nu i detta läget ligger jag i sängen och myser med min lilla bebis (Elvis) och vi ska snart mysa ner ännu mer till en härlig barnfilm !! Och soooova, börjar 08.20 imorgon och sluar 11.00!!!!!  


Mamma ska hämta en katt på torsdag med, den är 13 veckor och heter MAJA... HAHAHAHAH! (Ingen fattar det roliga..) Vår katt som vi har nu heter Pelle men kallas för Pelle Bajs.. (moget) Och så kom jag på att det kunde bli PELLE BAJS OCH BAJS MAJA då ju.. (ingen tycker det är kul..) Men sedan kom jag på den feta idén!!! PELLE SVANSLÖS OCH MAJA GRÄDDNOS JU!! Nej nu ska jag mysa ner ännu mer till lite Bernad & Bianca (stavning???)

Ibland har man inget val..  






GODNATT!   

  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards