aannaandersson

Alla inlägg den 13 december 2011

Av anna andersson - 13 december 2011 21:14

Kan börja med att kl 00.00 inatt fick jag värsta snilleblixten när jag och Jonna skulle sova.. Min snilleblixt vart ju då att jag skulle gå lucia för henne.. HAHAHA DOG väldans mycket.. Men kul vart det!   (tycker vi i allafall) 

Åkte hem från skolan lite tidigare, fortfarande förkyld som en åsna ju och min underbara söta mamma har blivit utbildad undersköterska!  

 GRATTIS GRATTIS MIN UNDERBARA MAMMA! 





  

Bild sedan min konformation 2010!


Idag/ikväll blev det lite firande sedan åkte vi och kolla på luciatåget i Vittskövle kyrka! Tycker att allting har förändras   Dock pojken som spela gitarr och sjöng vart sjukt duktig!! (Ja det vart ett konstigt luciatåg)  Dock mysigt att min lilla pojke också följde med och kolla!


Nepp nu ska jag duscha snabbt sedan ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på skräckis med Hampus (tvingar han om han inte vill!  )   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards