aannaandersson

Alla inlägg den 15 december 2011

Av anna andersson - 15 december 2011 18:35

Just nu ligger jag i soffan och myser med Elvis.. Snorar väldans mycket med.. HAHA! 

Hampus kommer senare och då blir det julkalendersmaraton! Ligger efter med typ 5 avsnitt  


Iallafall så har vi prov imorgon i samhällskunskap.. Och imorgon blir det jobb och på lördag kommer min systerson och hans familj så blir det lite "middag" här hemma. Mys!  


   

Jag älskar er mina finfina syskon!  





Nej nu ska jag gå och snora lite på mamma innan Hampus kommer    

Av anna andersson - 15 december 2011 11:03

Ja, det vart så jag vakna upp imorse.. Jag  kunde knappt andas, pga av min äckliga förkylning.. Men ska snart bege mig till skolan så jag kan skriva hälsopedagogiksprovet.. 

Och lilla gulliga Andy frågade efter min inoggning så han kunde göra klart våra argument fakta.. Och kom då på att jag blir underkänd i just den saken för att jag inte är där.. JIPPIE!! Nej nu ska jag gå och snora sedan fixa till mig   

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards