aannaandersson

Alla inlägg den 16 december 2011

Av anna andersson - 16 december 2011 21:02

Påväga hem från jobb, är väl snart i stan :) blir käka mc donalds med mitt hjärta amandis! Sedan blir det hem till snutt :) fett onödigt inlägg och vet inte hur det blir för gör det genom Amandas lur! :)

Av anna andersson - 16 december 2011 10:44

Skola - Käka med Amanda - Jobba och Hampus! Yes sir! Så kommer min dag se ut, dock slutar jag typ snart om jag inte har gjort det.. Vet inte om vi ska ha hälsopedagoghik eller inte    SEdan blir det att vänta på att Amanda ska sluta så vi sedan kan dra att käka och sedan blir det jobb för oss båda kl 16.00    När jag har slutat så drar jag ju hem till Hampus och sedan ska vi vara där hemma kl 12.00 och äta middag med min familj. Mys!


Nej nu ska jag gå upp och se om MIssy och Jonna är klara med deras engelskaprov..



Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards