aannaandersson

Alla inlägg den 5 december 2011

Av anna andersson - 5 december 2011 19:14

Jaha, just nu är jag hemma hos Hampus, men han är ute och bytar däck, haha tycker lite synd om honom att göra det själv. Men jag hade varit allt annat än hjälp hehe.   Och känner inte för att frysa ihjäl  ikväll  Hans lillebror fråga mig när jag kom in genom dörren om jag ville se på hans lego! Haha så sjukt söt är han, kunde ju inte heller säga nej  


Men annars, dagen har varit grym! Saknat Missy.. Men Tobbe och Egon gjorde min dag som vanligt, något mer som är vanligt är att jag trillar av skolans stolar.. Fel på dom..    

Denna bilden kan ju då stå för hela människors miljöer lektionen, dog lite såhär rätt mycket med Tobbe! Haha, dessutom får man ju bjuda lite på sig själv!   

Nepp nu hoppas jag på att Hampus snart kommer så vi kan kolla på julkalendern! Hihi.




BERIT HJÄRTA EGON 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards