aannaandersson

Alla inlägg den 3 december 2011

Av anna andersson - 3 december 2011 17:32

Hejhejhej! 

Jag vakna hur lätt som helst imorse faktiskt   

Dagen har varit lugn nästan, Ola envisade sig om att inte sova middag.. Snacka om att han vart trött när jag skulle åka sen, men ja. Kunde ju inte direkt ta fram vagnen och ut och gå med dom, blåste ju och regna något fruktansvärt där nere! Kommer en bild på måndag eller tisdag när Olivia kör runder Ola i sin "gåvagn" väldigt gulligt vart det! 


Nu ikväll drar jag hem till Harry och umgås med dom, sedan blir det jobb imorgon. Skriver nog något imorgon om jag hinner och orkar. Är väl hemma mellan 22.00 - 23.00 skulle jag tro, sen blir det att käka lite, duscha och sedan sova typ!   Och imorgon kommer min pojke hem! Längtar fruktansvärt mycket, får dock inte träffa han försen på måndag.   Men huvudsaken är att vi iallafall är i samma land hehe !!  


Nepp nu blir det att hoppa in i duschen (bokstavligen ska jag hoppa..) 




BILD !!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards